1- خریدار می تواند طی هفت روز پس از سفارش و پرداخت کامل وجه کالا و در صورتی که کالا ارسال نشده باشد با تماس تلفنی، و یا تکمیل فرم تماس و ارائه درخواست در فروشگاه یا ارسال ایمیل، بدون پرداخت هزینه اقدام به لغو سفارش و استرداد وجه واریز شده بنماید.
2- در صورتی که کالا توسط فروشنده به پست یا حمل کننده تحویل شده باشد و کالا باز نشده (آکبند) باشد وجه واریز شده پس از کسر هزینه های حمل (ارسال و برگشت) و مالیات بر ارزش افزوده به خریدار مسترد می گردد. لازم به ذکر است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، از جمله بسته بندی امکان استفاده از این خدمت را از بین خواهد برد.
3- اگر کالای خریداری شده پس از باز نمودن بسته بندی ، ایراد یا اشکال فنی ناشي از توليد داشته باشد( مشروط به عدم استفاده از کالا توسط خریدار)، تا یک هفته پس از تاريخ خريد، قابل تعويض بوده. شرایط و رویه های این مورد در بخش خدمات پس از فروش، گارانتی و تامین قطعات آمده است. این خدمت، اشکال‏‏‌هایی که ناشی از استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
4-  اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد، آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به این شرکت اعلام گردد. بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و ارسال کننده است و این شرکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش در خصوص جبران خسارت اقدام مقتضی را معمول می دارد. در صورتی که آسیب‏‌ در لحظه تحویل کالا قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شرکت بازگردانده شود.
5- خریدار موظف است در زمان دریافت کالا بلافاصله باکس مذکور را برابر با دفترچه مراحل نصب و گارانتی کنترل و چک نماید و چنانچه کالای مذکور به هر دلیل دارای ایراد و نقص فنی باشد ، تا یکهفته می تواند کالای مذکور را عودت و تعویض نماید ( فقط در خصوص باکسهای تک فروشی ملاک می باشد)