حمل کلیه سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی به دو روش پیشتاز  و سفارشی صورت می پذیرد.(در صورت موافقت فروشنده دیگر روشهای ارسالی نیز امکان پذیر می باشد) برای هر محموله شماره رهگیری منحصربفردی توسط شرکت پست صادر می گردد که این شماره رهگیری به اطلاع شما خواهد رسید.شما میتوانید برای رهگیری محموله های خود از لینک زیر استفاده نمائید:
پیگیری مرسولات

مدت زمان تحویل محموله ها به پست ، در پست سفارشی بین 3 تا 5 روز کاری بدون احتساب تعطیلات رسمی و برای پست پیشتاز نیز بین 24 تا 72 ساعت بدون احتساب تعطیلات رسمی است و معمولا تا 24 ساعت از تاریخ واریز وجه پرداخت آخرین قسط و تسویه کامل ، و در مواقع ضروری نیز قبلأ با خریدار هماهنگ میشود.
مکان تحویل کالا آدرسی است که مشتری محترم در حین ثبت سفارش در وب سایت فروشگاه اینترنتی این شرکت درج مینماید و شرکت آدرس درج شده شما جهت تحویل را بر روی مرسوله های ارسالی الصاق خواهد نمود و آدرس پس از تحویل محموله به حمل کننده به هیچ وجه قابل تغییر نیست.
ساعت تحویل محموله ها بسته به زمان حضور مامور پست  و یا حمل کننده در محل شما خواهد بود.
این شرکت هیچ کنترلی بر مدت زمان ارسال و ساعت تحویل محموله های ارسالی ندارد و فقط می تواند پیشنهاد شما در خصوص ساعت مناسب دریافت را در کنار آدرس محل تحویل اضافه نماید.
هزینه حمل  بسته  ارسالی اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت پست جمهوری اسلامی و یا دیگر حمل کنندگان و بر مبنای وزن و آدرس محاسبه می شود و این شرکت دخل و تصرفی در آن ندارد.
کالاهای ارسالی دارای بسته بندی مناسب و تأیید شده جهت حمل بوده و متاسفانه تغییر این بسته بندی در حال حاضر از جمله کادوپیچ نمودن برای شرکت مقدور نیست.